V gibanju

Z gibanjem nad neprijetnosti klimakterija


Upad ravni določenega hormona lahko povzroči neprijetnosti, saj poruši ravnovesje. Upad ravni hormona estrogena na primer, pri ženskah povzroči pojav menopavze in klimakterija, ki lahko precej vplivata na zdravje ženske. Še preden se odločite za nadomestno hormonsko terapijo, si lahko pomagate same … tudi s telesno aktivnostjo.

Že 30 minut na dan bo pripomoglo k boljšemu počutju in bo pregnalo depresijo, ki zna biti pogost spremljevalec klimakterija. Med vadbo naše telo namreč izloča endorfine, hormone, ki izboljšujejo naše razpoloženje. Prav tako vadba pripomore k odvajanju strupov iz telesa, ohranja kosti močne in se uspešno bori z navali vročine, kar je dokazala tudi švedska študija, v kateri je sodelovalo 945 žensk, starih od 52 do 54 let. Posameznice so bile razdeljene v dve skupini, ena je redno vadila, druga pa je služila za kontrolno skupino. Rezultati so jasno pokazali, da redna telesna aktivnost zmanjša pogostost in intenzivnost navalov vročine. Ženske, ki so redno vadile, so obdobje klimakterija preživele brez hormonske terapije. Izkazalo se je tudi, da je meja vadbe, ki zagotavlja skoraj nobenih navalov vročine 3,5 ur na teden, kar torej pomeni 30 minut vadbe na dan. To pa je vseeno boljše kot posegati po sintetičnih nadomestkih hormonov, kajne?

Glasuj:

5,0

Za komentiranje morate biti prijavljeni!

Ta članek še nima komentarjev!

Z gibanjem nad neprijetnosti klimakterija


Upad ravni določenega hormona lahko povzroči neprijetnosti, saj poruši ravnovesje. Upad ravni hormona estrogena na primer, pri ženskah povzroči pojav menopavze in klimakterija, ki lahko precej vplivata na zdravje ženske. Še preden se odločite za nadomestno hormonsko terapijo, si lahko pomagate same … tudi s telesno aktivnostjo.

Že 30 minut na dan bo pripomoglo k boljšemu počutju in bo pregnalo depresijo, ki zna biti pogost spremljevalec klimakterija. Med vadbo naše telo namreč izloča endorfine, hormone, ki izboljšujejo naše razpoloženje. Prav tako vadba pripomore k odvajanju strupov iz telesa, ohranja kosti močne in se uspešno bori z navali vročine, kar je dokazala tudi švedska študija, v kateri je sodelovalo 945 žensk, starih od 52 do 54 let. Posameznice so bile razdeljene v dve skupini, ena je redno vadila, druga pa je služila za kontrolno skupino. Rezultati so jasno pokazali, da redna telesna aktivnost zmanjša pogostost in intenzivnost navalov vročine. Ženske, ki so redno vadile, so obdobje klimakterija preživele brez hormonske terapije. Izkazalo se je tudi, da je meja vadbe, ki zagotavlja skoraj nobenih navalov vročine 3,5 ur na teden, kar torej pomeni 30 minut vadbe na dan. To pa je vseeno boljše kot posegati po sintetičnih nadomestkih hormonov, kajne?


Nasvet dneva

Narava je popolna. Učimo se iz nje in je ne spreminjajmo. ''Drevo ne odreče sence niti tistemu, ki ga pride posekat.''(Indijanski pregovor)

Vsi naročniki tiskanega izvoda prejmejo tudi dostop do spletnega izvoda revije Kameleon

Prijavi se

Tagi


Aktualno

Z glasbenim vlakom iz Maribora v Ljubljano

Na svetovni dan Zemlje je društvo Planet Zemlja prvič predstavilo projekt glasbenih vlakov in do danes sta odpeljala že dva zabavna glasbena vlaka.

Anketa

Bi se lahko en dan v tednu odpovedali mesu?

  Ne, nikakor. Brez mesa ne gre.
  Da, mesa ne jem vsak dan.
  Da, brez težav. Mesu se izogibam.

Dogodki

Nacionalna konferenca o sončnih kremah Sijaj, sijaj sončece

Namen konference (21.6. ob 17.00 v Ljubljani) je ljudi opozoriti na pomembnost pravilne izbire pri nakupu sončnih krem ter o nevarnostih, ki jih povzroča sonce. Ne bomo pozabili na prihajajoče poletje in nasvete, kako se primerno zaščititi in kaj jesti oziroma piti.

Iz stalnih vsebin

Nagrajenci nagradne igre

Zaključili smo zbiranje predlogov tematik. Objavljamo nagrajence!

Stalne vsebine

E-novice