Vse, kar je lepo

Eko modna oblikovalka je zmagala v prvih dveh izzivih osme oddaje ''Project Runway''


Priljubljeni ameriški resničnostni šov »Project Runway«, ki ga v Sloveniji bolje poznamo pod imenom Modni oblikovalci Heidi Klum, je oddaja, kjer se šestnajst mladih in še neznanih modnih oblikovalcev bori za svoj prostor pod žarometi. Vsak teden so postavljeni pred izziv oblikovati najboljši kos in so pri tem omejeni z materiali, časom in temo kreacije. Oddajo vodi topmodel Heidi Klum.

Čez lužo trenutno poteka že osma sezona in v prvih dveh epizodah je v obeh modnih izzivih zmagala osemindvajsetletna eko-modna oblikovalka iz Portlanda Gretchen Jones. Gretchen je sicer ustanoviteljica in glavna oblikovalka eko znamke MothLove. Znamko MothLove odlikuje eteričnost in seksi videz ter preprostost (kolekcijo pomlad/poletje 2010 njene znamke si lahko ogledate tu). Takšno pot je očitno ubrala tudi pri izzivih v resničnostnem šovu in strategija se je izkazala za uspešno. Kakšni pa so bile naloge? V prvi epizodi je vsak oblikovalec iz svojega kovčka izbral kos garderobe in ga nato podal sotekmovalcu. Dobljeni kos so vsi morali vključiti v novo, še bolj zanimivo kreacijo. Gretchen je prejela črno ogrinjalo pokrito z drobnimi bleščečimi kamenčki, ki ga je spremenila v preprosto večerno oblekico s polrazkritim hrbtom. Že med izdelavo, na voljo so imeli 5 ur, je bil nad njeno idejo navdušen mentor Tim Gunn. Izvedbo so pohvalili tudi sodniki. Heidi Klum je dejala, da je imela Getcher opravka s slabim materialom, ki pa ga je spremenila v šik kos. Ameriški oblikovalec Michael Kors pa je pohvalil nosljivost in kroj oblekice. V drugi epizodi so morali tekmovalci oblikovati kreacijo, ki bi najbolj pooseblja bralko ženske modne revije Marie Claire. Gretchen se je odločila za šik kombinezon, pometla s konkurenco in za nagrado prejela osemmetrski jumbo plakat na Times Squaru. Dobesedno. Manekenka Coco Rocha je namreč oblečena v Gretchino kreacijo posnela reklamo za revijo Marie Claire.

Nadarjena in samozavestna Gretchen svojega uspeha ne sprejema histerično, kot bi morda storil kdo od njenih sotekmovalcev, a je bila zmag izredno vesela. Med modnimi znamkami sicer občuduje naslednje: Vena Cava, Halston, Rachel Comey, Chloe, Isabel Marant in Vanessa Bruno. Upamo, da jo bomo čez nekaj let videli v družbi naštetih znamk in močno stiskamo pesti za nadaljnje zmage v oddaji Project Runway. Eko je šik!

Glasuj:

0,0

Za komentiranje morate biti prijavljeni!

Ta članek še nima komentarjev!

Eko modna oblikovalka je zmagala v prvih dveh izzivih osme oddaje ''Project Runway''


Priljubljeni ameriški resničnostni šov »Project Runway«, ki ga v Sloveniji bolje poznamo pod imenom Modni oblikovalci Heidi Klum, je oddaja, kjer se šestnajst mladih in še neznanih modnih oblikovalcev bori za svoj prostor pod žarometi. Vsak teden so postavljeni pred izziv oblikovati najboljši kos in so pri tem omejeni z materiali, časom in temo kreacije. Oddajo vodi topmodel Heidi Klum.

Čez lužo trenutno poteka že osma sezona in v prvih dveh epizodah je v obeh modnih izzivih zmagala osemindvajsetletna eko-modna oblikovalka iz Portlanda Gretchen Jones. Gretchen je sicer ustanoviteljica in glavna oblikovalka eko znamke MothLove. Znamko MothLove odlikuje eteričnost in seksi videz ter preprostost (kolekcijo pomlad/poletje 2010 njene znamke si lahko ogledate tu). Takšno pot je očitno ubrala tudi pri izzivih v resničnostnem šovu in strategija se je izkazala za uspešno. Kakšni pa so bile naloge? V prvi epizodi je vsak oblikovalec iz svojega kovčka izbral kos garderobe in ga nato podal sotekmovalcu. Dobljeni kos so vsi morali vključiti v novo, še bolj zanimivo kreacijo. Gretchen je prejela črno ogrinjalo pokrito z drobnimi bleščečimi kamenčki, ki ga je spremenila v preprosto večerno oblekico s polrazkritim hrbtom. Že med izdelavo, na voljo so imeli 5 ur, je bil nad njeno idejo navdušen mentor Tim Gunn. Izvedbo so pohvalili tudi sodniki. Heidi Klum je dejala, da je imela Getcher opravka s slabim materialom, ki pa ga je spremenila v šik kos. Ameriški oblikovalec Michael Kors pa je pohvalil nosljivost in kroj oblekice. V drugi epizodi so morali tekmovalci oblikovati kreacijo, ki bi najbolj pooseblja bralko ženske modne revije Marie Claire. Gretchen se je odločila za šik kombinezon, pometla s konkurenco in za nagrado prejela osemmetrski jumbo plakat na Times Squaru. Dobesedno. Manekenka Coco Rocha je namreč oblečena v Gretchino kreacijo posnela reklamo za revijo Marie Claire.

Nadarjena in samozavestna Gretchen svojega uspeha ne sprejema histerično, kot bi morda storil kdo od njenih sotekmovalcev, a je bila zmag izredno vesela. Med modnimi znamkami sicer občuduje naslednje: Vena Cava, Halston, Rachel Comey, Chloe, Isabel Marant in Vanessa Bruno. Upamo, da jo bomo čez nekaj let videli v družbi naštetih znamk in močno stiskamo pesti za nadaljnje zmage v oddaji Project Runway. Eko je šik!


Nasvet dneva

Narava je popolna. Učimo se iz nje in je ne spreminjajmo. ''Drevo ne odreče sence niti tistemu, ki ga pride posekat.''(Indijanski pregovor)

Vsi naročniki tiskanega izvoda prejmejo tudi dostop do spletnega izvoda revije Kameleon

Prijavi se

Tagi


Aktualno

Z glasbenim vlakom iz Maribora v Ljubljano

Na svetovni dan Zemlje je društvo Planet Zemlja prvič predstavilo projekt glasbenih vlakov in do danes sta odpeljala že dva zabavna glasbena vlaka.

Anketa

Bi se lahko en dan v tednu odpovedali mesu?

  Ne, nikakor. Brez mesa ne gre.
  Da, mesa ne jem vsak dan.
  Da, brez težav. Mesu se izogibam.

Dogodki

Nacionalna konferenca o sončnih kremah Sijaj, sijaj sončece

Namen konference (21.6. ob 17.00 v Ljubljani) je ljudi opozoriti na pomembnost pravilne izbire pri nakupu sončnih krem ter o nevarnostih, ki jih povzroča sonce. Ne bomo pozabili na prihajajoče poletje in nasvete, kako se primerno zaščititi in kaj jesti oziroma piti.

Iz stalnih vsebin

Nagrajenci nagradne igre

Zaključili smo zbiranje predlogov tematik. Objavljamo nagrajence!

Stalne vsebine

E-novice