Orgazmično

Človeška norost ne pozna meja


Obstaja razlika med eko in ''eko'' ljudmi. Prve spoznamo po tem, da je njihovo bivanje čimbolj okolju prijazno, a se s tem ne hvalijo, ker jim je to način življenja in nekaj samoumevnega. Druge spoznamo po tem, da svojo eko usmerjenost obešajo na veliki zvon in na žalost se pri teh ljudeh ljubezen do okolja prevelikokrat konča za zaprtimi vrati doma. In ker eko postaja trend in je to sedaj moderno, se ga poslužujejo tudi zvezdniki. In vse česar se oni poslužujejo je povezano z enormnimi cenami. To pa že ni več tako eko, kajne?

55 dolarjev za steklenico vode? Pa je mogoče. Voda Bling H20 je najdražja steklenica vode na svetu, ki pa gre, kje drugje kot v Hoolywoodu- za med. Paris Hilton z njo v javnosti pita svojega psa, saj si ta zasluži le najboljše. V resnici gre za navadno vodo. In za dobro marketinško potezo, ki iz potrošnikov naredi norce. Pravzaprav se naredijo sami. Kakšno je stanje na trgu štiri leta po tem, ko je voda Bling H20 obnorela ameriško zvezdniško sceno, ne vemo. A takrat je steklenica ali plastenka (ta stane 20 dolarjev) te vode v rokah pomenila, da posameznik da veliko na svoje zdravje in- ali predvsem- na statusni simbol. Vodo je na oglasnih panojih med nogami držala ženska, oblečena le v tangice iz kristalov in vso marketinško kampanjo so naredili v smeri, da gre za vodo, namenjeno le izbrancem. Očitno je to dovolj za vse zvezdnike, ki so kot ponoreli kupovali precenjeno vodo, hkrati pa se tako trudijo svoj življenjski stil javnosti in medijem prikazati kot ekološkega in okolju prijaznega. V ozadju Bling H20 pa se je dogajala okoljska norost, saj so jo transportirali od izvira v Tennesseeju v Hoolywood, London, Tokyo in ostala modna središča po svetu. Oglasna zgodba Bling H20 se sliši nekako takole: '' Gre za inspiracijo Hoolywoodskega pisatelja, ki je med delom v studiih opazil, da lahko na podlagi vode, ki jo nekdo nosi s seboj, veliko povemo o določeni osebi. V Hoollywoodu je plastenka vode v rokah nekakšna vizualna predstavitev posameznika. Gre za vodo z odličnim izgledom in z odličnim okusom. Bling H20 je popularna kultura v steklenici, ki so uporabljajo na vseh večjih družabnih prireditvah.''
Človeška neumnost ne pozna meja. In da na se na zunaj pokažejo ekološki in zeleni in osveščeni, nekateri živijo življenjski slog, ki je okolju veliko bolj škodljiv kot konvencionalno bivanje brez pretiranega oziranja na okolje. Na neki spletni strani so izbirali najdražje načine, kako biti ''zelen'', ki naredijo več škode kot koristi. Pod prvo neumnost so zopet podpisani zvezdniki, ki se na rdeči preprogi velikokrat prikažejo v oblačilih z ekološkimi napisi, seveda oblikovanih in narejenih posebej za njih. Na zunaj tako ozaveščeno, v ozadju dragega kosa oblačila marsikaj drugega. Še en primer norega ''greenwasha'' tudi npr. veganski čevlji Stelle McCartney, ki pravi, da so njeni veganski čevlji dostopni vsakomur, hkrati pa vsakega krasi takšna etiketa s ceno, da navadnega smrtnika kar izstreli iz trgovine. Prav tako so pogost primer naravne kozmetične kreme, ki si jih večina- zato, ker so naravne, so enormno drage- ne more privoščiti.
Pa je naravno nujno tudi drago in dosegljivo le peščici bogatih? NE. V tiskani izdaji Kameleona si lahko ogledate določene kozmetične izdelke, ki so med najcenejšimi nasploh na trgu, a ustrezajo certifikatom in so preverjeno, naravni in – preverjeno - delujejo. Bolj bomo okolju prijazni, če oblečemo nekaj iz babičine omare (kar je, mimogrede, zelo moderno), kot pa če kupimo nov izdelek, četudi z eko napisom. Ekologija je postala trend in tržna niša. Ne pustimo se prepričati in voditi tistim, ki to izkoriščajo.

Glasuj:

2,0

Za komentiranje morate biti prijavljeni!

Ta članek še nima komentarjev!

Človeška norost ne pozna meja


Obstaja razlika med eko in ''eko'' ljudmi. Prve spoznamo po tem, da je njihovo bivanje čimbolj okolju prijazno, a se s tem ne hvalijo, ker jim je to način življenja in nekaj samoumevnega. Druge spoznamo po tem, da svojo eko usmerjenost obešajo na veliki zvon in na žalost se pri teh ljudeh ljubezen do okolja prevelikokrat konča za zaprtimi vrati doma. In ker eko postaja trend in je to sedaj moderno, se ga poslužujejo tudi zvezdniki. In vse česar se oni poslužujejo je povezano z enormnimi cenami. To pa že ni več tako eko, kajne?

55 dolarjev za steklenico vode? Pa je mogoče. Voda Bling H20 je najdražja steklenica vode na svetu, ki pa gre, kje drugje kot v Hoolywoodu- za med. Paris Hilton z njo v javnosti pita svojega psa, saj si ta zasluži le najboljše. V resnici gre za navadno vodo. In za dobro marketinško potezo, ki iz potrošnikov naredi norce. Pravzaprav se naredijo sami. Kakšno je stanje na trgu štiri leta po tem, ko je voda Bling H20 obnorela ameriško zvezdniško sceno, ne vemo. A takrat je steklenica ali plastenka (ta stane 20 dolarjev) te vode v rokah pomenila, da posameznik da veliko na svoje zdravje in- ali predvsem- na statusni simbol. Vodo je na oglasnih panojih med nogami držala ženska, oblečena le v tangice iz kristalov in vso marketinško kampanjo so naredili v smeri, da gre za vodo, namenjeno le izbrancem. Očitno je to dovolj za vse zvezdnike, ki so kot ponoreli kupovali precenjeno vodo, hkrati pa se tako trudijo svoj življenjski stil javnosti in medijem prikazati kot ekološkega in okolju prijaznega. V ozadju Bling H20 pa se je dogajala okoljska norost, saj so jo transportirali od izvira v Tennesseeju v Hoolywood, London, Tokyo in ostala modna središča po svetu. Oglasna zgodba Bling H20 se sliši nekako takole: '' Gre za inspiracijo Hoolywoodskega pisatelja, ki je med delom v studiih opazil, da lahko na podlagi vode, ki jo nekdo nosi s seboj, veliko povemo o določeni osebi. V Hoollywoodu je plastenka vode v rokah nekakšna vizualna predstavitev posameznika. Gre za vodo z odličnim izgledom in z odličnim okusom. Bling H20 je popularna kultura v steklenici, ki so uporabljajo na vseh večjih družabnih prireditvah.''
Človeška neumnost ne pozna meja. In da na se na zunaj pokažejo ekološki in zeleni in osveščeni, nekateri živijo življenjski slog, ki je okolju veliko bolj škodljiv kot konvencionalno bivanje brez pretiranega oziranja na okolje. Na neki spletni strani so izbirali najdražje načine, kako biti ''zelen'', ki naredijo več škode kot koristi. Pod prvo neumnost so zopet podpisani zvezdniki, ki se na rdeči preprogi velikokrat prikažejo v oblačilih z ekološkimi napisi, seveda oblikovanih in narejenih posebej za njih. Na zunaj tako ozaveščeno, v ozadju dragega kosa oblačila marsikaj drugega. Še en primer norega ''greenwasha'' tudi npr. veganski čevlji Stelle McCartney, ki pravi, da so njeni veganski čevlji dostopni vsakomur, hkrati pa vsakega krasi takšna etiketa s ceno, da navadnega smrtnika kar izstreli iz trgovine. Prav tako so pogost primer naravne kozmetične kreme, ki si jih večina- zato, ker so naravne, so enormno drage- ne more privoščiti.
Pa je naravno nujno tudi drago in dosegljivo le peščici bogatih? NE. V tiskani izdaji Kameleona si lahko ogledate določene kozmetične izdelke, ki so med najcenejšimi nasploh na trgu, a ustrezajo certifikatom in so preverjeno, naravni in – preverjeno - delujejo. Bolj bomo okolju prijazni, če oblečemo nekaj iz babičine omare (kar je, mimogrede, zelo moderno), kot pa če kupimo nov izdelek, četudi z eko napisom. Ekologija je postala trend in tržna niša. Ne pustimo se prepričati in voditi tistim, ki to izkoriščajo.


Nasvet dneva

Narava je popolna. Učimo se iz nje in je ne spreminjajmo. ''Drevo ne odreče sence niti tistemu, ki ga pride posekat.''(Indijanski pregovor)

Vsi naročniki tiskanega izvoda prejmejo tudi dostop do spletnega izvoda revije Kameleon

Prijavi se

Tagi


Aktualno

Z glasbenim vlakom iz Maribora v Ljubljano

Na svetovni dan Zemlje je društvo Planet Zemlja prvič predstavilo projekt glasbenih vlakov in do danes sta odpeljala že dva zabavna glasbena vlaka.

Anketa

Bi se lahko en dan v tednu odpovedali mesu?

  Ne, nikakor. Brez mesa ne gre.
  Da, mesa ne jem vsak dan.
  Da, brez težav. Mesu se izogibam.

Dogodki

Nacionalna konferenca o sončnih kremah Sijaj, sijaj sončece

Namen konference (21.6. ob 17.00 v Ljubljani) je ljudi opozoriti na pomembnost pravilne izbire pri nakupu sončnih krem ter o nevarnostih, ki jih povzroča sonce. Ne bomo pozabili na prihajajoče poletje in nasvete, kako se primerno zaščititi in kaj jesti oziroma piti.

Iz stalnih vsebin

Nagrajenci nagradne igre

Zaključili smo zbiranje predlogov tematik. Objavljamo nagrajence!

Stalne vsebine

E-novice