V gibanju

Vadba med sprehodom


Četudi je zunaj nekaj stopinj pod ničlo, se le opogumite za vadbo v naravi. Med sprehodom naredite nekaj vaj za moč in prav gotovo vas ne bo zeblo.

Tudi zima, sploh pa takšna, ki ne postreže z obilico snega, je pravi čas za sprehode v naravi. Vanj vključite še preproste vaje za krepitev večjih mišičnih skupin in tako telesu zagotovite odličen način za ohranjanje telesne pripravljenosti. Prednost tovrstne rekreacije je tudi v tem, da ne potrebujete nikakršne posebne opreme, le dobro obuvalo vam ne bo škodilo. Pa si poglejmo, kaj lahko storite za svoje zdravje v objemu narave.
Vsak dober vadbeni program potrebuje ogrevanje, zato je morda najbolje in najbolj priročno, če se na mesto začetka sprehoda odpravite peš ali s kolesom. Tako boste poskrbeli, da bo vaše telo že pred začetkom izvajanja vaj za moč dobro ogreto. Pomembno je tudi, da vam izbran prostor omogoča izvedbo opisanih vaj, kar pomeni, da je najbolje, če je teren dokaj raven in prostor dovolj velik. Ko torej pridete do izbrane lokacije, naj sledi tako imenovana krožna izvedba vaj, kar pomeni, da naredite opisane vaje eno za drugo, s čimmanj odmora med posameznimi vajami. Ko končate en krog, si oddahnite, se sprehodite in nadihajte, potem pa, glede na vašo telesno pripravljenost, vse vaje še enkrat ali dvakrat ponovite.

Počep
Začnite s počepi, saj so enkratne vaje za krepitev mišic nog. Stopala postavite v širino bokov, oziroma malce širše. Predstavljajte si, da se želite usesti na stol in se spustite toliko, da začutite aktivacijo stegenskih mišic. Naredite 10 ponovitev.

Skleca
Mišice rok okrepite s pomočjo sklec v opori. Stopite ob drevo in se z rokami naslonite nanj. Roke naj bodo stegnjene in dlani postavljene širše od ramen. Nato pokrčite komolce in se z nosom skoraj dotaknite debla. Pri tem naj komolci gledajo stran od telesa. Naredite 8 ponovitev.

Izpadni koraki v hoji
Iz stoje stopite z eno nogo dolg korak naprej in se z zadnjim kolenom približajte tlom tako, da se spustite v izpadni korak. Pazite, da bo kot v obeh kolenih v končnem položaju približno 90 stopinj. Nato ponovite enako še z drugo nogo. Ponovitve izvajajte v hoji, na razdalji približno 50 m.

Dvig na prste
Oprite se ob drevo tako, da boste z obrazom obrnjeni proti njemu, in od njega odmaknjeni le za nekaj centimetrov. Dvignite se na prste, kolena pa naj bodo rahlo pokrčena. Nato pete zopet spustite prosti tlom. Naredite 15 ponovitev in tako okrepite svoja meča.

Zaključite z umirjeno hojo, pri kateri pazite, da je hrbet raven, roke pokrčene v komolcih, vendar se premikajo lahkotno in sledijo korakom. Na štiri korake vdihnite skozi nos in na štiri korake izdihnite skozi nos. Tako hodite nekaj minut, nato pa vas čaka le še pot do doma.

Glasuj:

0,0

Za komentiranje morate biti prijavljeni!

Ta članek še nima komentarjev!

Vadba med sprehodom


Četudi je zunaj nekaj stopinj pod ničlo, se le opogumite za vadbo v naravi. Med sprehodom naredite nekaj vaj za moč in prav gotovo vas ne bo zeblo.

Tudi zima, sploh pa takšna, ki ne postreže z obilico snega, je pravi čas za sprehode v naravi. Vanj vključite še preproste vaje za krepitev večjih mišičnih skupin in tako telesu zagotovite odličen način za ohranjanje telesne pripravljenosti. Prednost tovrstne rekreacije je tudi v tem, da ne potrebujete nikakršne posebne opreme, le dobro obuvalo vam ne bo škodilo. Pa si poglejmo, kaj lahko storite za svoje zdravje v objemu narave.
Vsak dober vadbeni program potrebuje ogrevanje, zato je morda najbolje in najbolj priročno, če se na mesto začetka sprehoda odpravite peš ali s kolesom. Tako boste poskrbeli, da bo vaše telo že pred začetkom izvajanja vaj za moč dobro ogreto. Pomembno je tudi, da vam izbran prostor omogoča izvedbo opisanih vaj, kar pomeni, da je najbolje, če je teren dokaj raven in prostor dovolj velik. Ko torej pridete do izbrane lokacije, naj sledi tako imenovana krožna izvedba vaj, kar pomeni, da naredite opisane vaje eno za drugo, s čimmanj odmora med posameznimi vajami. Ko končate en krog, si oddahnite, se sprehodite in nadihajte, potem pa, glede na vašo telesno pripravljenost, vse vaje še enkrat ali dvakrat ponovite.

Počep
Začnite s počepi, saj so enkratne vaje za krepitev mišic nog. Stopala postavite v širino bokov, oziroma malce širše. Predstavljajte si, da se želite usesti na stol in se spustite toliko, da začutite aktivacijo stegenskih mišic. Naredite 10 ponovitev.

Skleca
Mišice rok okrepite s pomočjo sklec v opori. Stopite ob drevo in se z rokami naslonite nanj. Roke naj bodo stegnjene in dlani postavljene širše od ramen. Nato pokrčite komolce in se z nosom skoraj dotaknite debla. Pri tem naj komolci gledajo stran od telesa. Naredite 8 ponovitev.

Izpadni koraki v hoji
Iz stoje stopite z eno nogo dolg korak naprej in se z zadnjim kolenom približajte tlom tako, da se spustite v izpadni korak. Pazite, da bo kot v obeh kolenih v končnem položaju približno 90 stopinj. Nato ponovite enako še z drugo nogo. Ponovitve izvajajte v hoji, na razdalji približno 50 m.

Dvig na prste
Oprite se ob drevo tako, da boste z obrazom obrnjeni proti njemu, in od njega odmaknjeni le za nekaj centimetrov. Dvignite se na prste, kolena pa naj bodo rahlo pokrčena. Nato pete zopet spustite prosti tlom. Naredite 15 ponovitev in tako okrepite svoja meča.

Zaključite z umirjeno hojo, pri kateri pazite, da je hrbet raven, roke pokrčene v komolcih, vendar se premikajo lahkotno in sledijo korakom. Na štiri korake vdihnite skozi nos in na štiri korake izdihnite skozi nos. Tako hodite nekaj minut, nato pa vas čaka le še pot do doma.


Nasvet dneva

Narava je popolna. Učimo se iz nje in je ne spreminjajmo. ''Drevo ne odreče sence niti tistemu, ki ga pride posekat.''(Indijanski pregovor)

Vsi naročniki tiskanega izvoda prejmejo tudi dostop do spletnega izvoda revije Kameleon

Prijavi se

Tagi


Aktualno

Z glasbenim vlakom iz Maribora v Ljubljano

Na svetovni dan Zemlje je društvo Planet Zemlja prvič predstavilo projekt glasbenih vlakov in do danes sta odpeljala že dva zabavna glasbena vlaka.

Anketa

Bi se lahko en dan v tednu odpovedali mesu?

  Ne, nikakor. Brez mesa ne gre.
  Da, mesa ne jem vsak dan.
  Da, brez težav. Mesu se izogibam.

Dogodki

Nacionalna konferenca o sončnih kremah Sijaj, sijaj sončece

Namen konference (21.6. ob 17.00 v Ljubljani) je ljudi opozoriti na pomembnost pravilne izbire pri nakupu sončnih krem ter o nevarnostih, ki jih povzroča sonce. Ne bomo pozabili na prihajajoče poletje in nasvete, kako se primerno zaščititi in kaj jesti oziroma piti.

Iz stalnih vsebin

Nagrajenci nagradne igre

Zaključili smo zbiranje predlogov tematik. Objavljamo nagrajence!

Stalne vsebine

E-novice