Vse, kar je lepo

»Noir« je nova zelena


Danska blagovna znamka Noir je etiko naredila privlačno in elegantno. Moda v tem pomenu ostaja zares spoštovanja vredna oblika ustvarjalnega izražanja. Drzen dizajn in strateško-poslovni model, zgrajen po načelih družbene odgovornosti, luksuznemu segmentu mode dodajata nov pomen. Ni le navadna blagovna znamka, ampak nosi močno sporočilo. Strast do mode je vedno povezana s čustvi. Noir jo je prenesla korak dlje – v sočutje do ljudi, do človeštva, do narave.

Ne gre zgolj še za eno izmed množice eko linij. Oblačila Noir so znana po izjemnem krojenju, ki poudarja privlačen videz, poleg tega pa še podpirajo trajnostni razvoj. Blagovna znamka je sestavljena iz treh segmentov: NOIR predstavlja luksuzno modo, ILLUMINATI II se ukvarja s proizvodnjo bombaža, NOIR BLLACK pa je cenovno ugodnejša linija, dostopna tudi širšim množicam.

Ustvarjanje z globljim pomenom

Blagovna znamka Noir je ugledala svet šele leta 2005, ko je njen ustanovitelj Peter Ingwersen (prej direktor blagovne znamke Levi's), spoznal, da pravzaprav želi svetu ponuditi oblačila, ki bodo temeljila na nekakšni kombinaciji razkošja in trajnosti. Družbeno odgovornost podjetja je želel narediti privlačno in zapeljivo. Danes je več kot očitno, da mu je uspelo doseči svojo ustvarjalno vizijo. Linija Noir Bllack, ki jo je podjetje vpeljalo v svoj asortima predlani, pa dokazuje, da je moda lahko tudi napredna, urbana in trendovska, medtem ko ostaja zvesta eko etosu.

Njihova strategija odseva željo po večjem zavedanju o družbeni odgovornosti med akterji v celotni modni industriji. Po mnenju ustanovitelja blagovne znamke, ustvarjanje lepih in obenem tudi etičnih linij, ni toliko dražje, res pa je, da je za to potrebnega več truda, saj etična in eko moda zahtevata drugačno verigo dobaviteljev in drugačne materiale. Meni, da v osnovi ne moreš prepričati ljudi, da bodo nosili okolju prijazna oblačila, če ta niso zares posebna.

Ingwersen pa ni le pionir v združitvi etike in najdragocenejših kosov, ampak tudi v uporabi organskega bombaža na nove in inovativne načine, ki prej spominjajo na kakšne druge tkanine: prevlečen bombaž lahko daje tudi vtis fetišistične gume, naškrobljen in luknjičast ustvarja zanimive oblike, bombažna vlakna pa s posebno obdelavo lahko dajejo tudi svilnat občutek lahkotnosti in prestiža.

lluminati II in korporativna družbena odgovornost

Ob ustanovitvi blagovne znamke je imel Peter Ingwersen precejšnje težave pri iskanju organskih materialov, ki bi sočasno upoštevali še pravila pravične trgovine in bile zadovoljive kakovosti. Ob prizadevanju za prijazen pristop k modi, je prišel do pravega »razsvetljenja« (lat. Illuminati) z ustanovitvijo še ene divizije lastne blagovne znamke, ki danes proizvaja najfinejše bombažne tkanine v Ugandi na tradicionalen način gojenja bombaža, ki je tudi certificiran. S tem dviguje nivo družbenih in okoljskih standardov v tretjem svetu. Delavci na bombažnih poljih dobijo pravičen zaslužek, njihova proizvodnja pa poteka v humanih in varnih pogojih.

Illuminati II je tudi podružnica Mednarodne organizacije dela (ILO) in članica Globalnega pakta Združenih narodov (UN Global Compact), kar zagotavlja etično, socialno in okoljsko trajnostno proizvodnjo ter končne proizvode. Najti način kako uresničiti etični potencial v svetu mode, hkrati pa zadovoljiti želje po bleščeči večerni toaleti, ni lahko, mar ne?

Glasuj:

5,0

Za komentiranje morate biti prijavljeni!

Ta članek še nima komentarjev!

»Noir« je nova zelena


Danska blagovna znamka Noir je etiko naredila privlačno in elegantno. Moda v tem pomenu ostaja zares spoštovanja vredna oblika ustvarjalnega izražanja. Drzen dizajn in strateško-poslovni model, zgrajen po načelih družbene odgovornosti, luksuznemu segmentu mode dodajata nov pomen. Ni le navadna blagovna znamka, ampak nosi močno sporočilo. Strast do mode je vedno povezana s čustvi. Noir jo je prenesla korak dlje – v sočutje do ljudi, do človeštva, do narave.

Ne gre zgolj še za eno izmed množice eko linij. Oblačila Noir so znana po izjemnem krojenju, ki poudarja privlačen videz, poleg tega pa še podpirajo trajnostni razvoj. Blagovna znamka je sestavljena iz treh segmentov: NOIR predstavlja luksuzno modo, ILLUMINATI II se ukvarja s proizvodnjo bombaža, NOIR BLLACK pa je cenovno ugodnejša linija, dostopna tudi širšim množicam.

Ustvarjanje z globljim pomenom

Blagovna znamka Noir je ugledala svet šele leta 2005, ko je njen ustanovitelj Peter Ingwersen (prej direktor blagovne znamke Levi's), spoznal, da pravzaprav želi svetu ponuditi oblačila, ki bodo temeljila na nekakšni kombinaciji razkošja in trajnosti. Družbeno odgovornost podjetja je želel narediti privlačno in zapeljivo. Danes je več kot očitno, da mu je uspelo doseči svojo ustvarjalno vizijo. Linija Noir Bllack, ki jo je podjetje vpeljalo v svoj asortima predlani, pa dokazuje, da je moda lahko tudi napredna, urbana in trendovska, medtem ko ostaja zvesta eko etosu.

Njihova strategija odseva željo po večjem zavedanju o družbeni odgovornosti med akterji v celotni modni industriji. Po mnenju ustanovitelja blagovne znamke, ustvarjanje lepih in obenem tudi etičnih linij, ni toliko dražje, res pa je, da je za to potrebnega več truda, saj etična in eko moda zahtevata drugačno verigo dobaviteljev in drugačne materiale. Meni, da v osnovi ne moreš prepričati ljudi, da bodo nosili okolju prijazna oblačila, če ta niso zares posebna.

Ingwersen pa ni le pionir v združitvi etike in najdragocenejših kosov, ampak tudi v uporabi organskega bombaža na nove in inovativne načine, ki prej spominjajo na kakšne druge tkanine: prevlečen bombaž lahko daje tudi vtis fetišistične gume, naškrobljen in luknjičast ustvarja zanimive oblike, bombažna vlakna pa s posebno obdelavo lahko dajejo tudi svilnat občutek lahkotnosti in prestiža.

lluminati II in korporativna družbena odgovornost

Ob ustanovitvi blagovne znamke je imel Peter Ingwersen precejšnje težave pri iskanju organskih materialov, ki bi sočasno upoštevali še pravila pravične trgovine in bile zadovoljive kakovosti. Ob prizadevanju za prijazen pristop k modi, je prišel do pravega »razsvetljenja« (lat. Illuminati) z ustanovitvijo še ene divizije lastne blagovne znamke, ki danes proizvaja najfinejše bombažne tkanine v Ugandi na tradicionalen način gojenja bombaža, ki je tudi certificiran. S tem dviguje nivo družbenih in okoljskih standardov v tretjem svetu. Delavci na bombažnih poljih dobijo pravičen zaslužek, njihova proizvodnja pa poteka v humanih in varnih pogojih.

Illuminati II je tudi podružnica Mednarodne organizacije dela (ILO) in članica Globalnega pakta Združenih narodov (UN Global Compact), kar zagotavlja etično, socialno in okoljsko trajnostno proizvodnjo ter končne proizvode. Najti način kako uresničiti etični potencial v svetu mode, hkrati pa zadovoljiti želje po bleščeči večerni toaleti, ni lahko, mar ne?


Nasvet dneva

Narava je popolna. Učimo se iz nje in je ne spreminjajmo. ''Drevo ne odreče sence niti tistemu, ki ga pride posekat.''(Indijanski pregovor)

Vsi naročniki tiskanega izvoda prejmejo tudi dostop do spletnega izvoda revije Kameleon

Prijavi se

Tagi


Aktualno

Z glasbenim vlakom iz Maribora v Ljubljano

Na svetovni dan Zemlje je društvo Planet Zemlja prvič predstavilo projekt glasbenih vlakov in do danes sta odpeljala že dva zabavna glasbena vlaka.

Anketa

Bi se lahko en dan v tednu odpovedali mesu?

  Ne, nikakor. Brez mesa ne gre.
  Da, mesa ne jem vsak dan.
  Da, brez težav. Mesu se izogibam.

Dogodki

Nacionalna konferenca o sončnih kremah Sijaj, sijaj sončece

Namen konference (21.6. ob 17.00 v Ljubljani) je ljudi opozoriti na pomembnost pravilne izbire pri nakupu sončnih krem ter o nevarnostih, ki jih povzroča sonce. Ne bomo pozabili na prihajajoče poletje in nasvete, kako se primerno zaščititi in kaj jesti oziroma piti.

Iz stalnih vsebin

Nagrajenci nagradne igre

Zaključili smo zbiranje predlogov tematik. Objavljamo nagrajence!

Stalne vsebine

E-novice